ایکون
قالب اکسترا
120 وبسایت آماده شرکتی و فروشگاهی
فقط با 1,159,000 تومان
مشاهده و خرید
نقد و بررسی قالب وودمارت
نقد و بررسی

نقد و بررسی قالب وودمارت؛ چرا Woodmart بهترین قالب فروشگاهی است؟

در سال‌های اخیر و پس از انتشار قالب وودمارت راست چین، این پوسته فروشگاهی از سایر قالب‌های مشابه رقیب پیشی گرفته و به یکی از محبوب‌ترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس تبدیل شده است. اما دلیل این محبوبیت چیست؟ در این مقاله با نقد، بررسی و تحلیل امکانات این قالب حرفه‌ای، دلیل بی رقیب بودن آن را توضیح می‌دهیم.

0
30 مرداد 1403
آخرین بروزرسانی: 05 شهریور 1403

انتخاب یک قالب فروشگاهی مناسب یکی از مهم‌ترین مراحل طراحی فروشگاه آنلاین است؛ اما چطور تشخیص بدهیم که یک قالب گزینه مناسبی برای ساخت یک فروشگاه حرفه‌ای است؟ با وجود اینکه همه چیز به امکانات موردنیاز شما بستگی دارد، ولی هر چه یک قالب امکانات بیشتری داشته باشد کار شما را برای طراحی یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای راحت‌تر می‌کند؛ بدون اینکه به افزونه‌های جانبی متنوع نیاز داشته باشید. در حال حاضر قالب وومارت، پرفروش‌ترین قالب فروشگاهی است. اما چه چیزی آن را به پرفروش‌ترین قالب فروشگاهی تبدیل کرده است؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به نقد، بررسی و تحلیل Woodmart بپردازیم.

قالب وودمارت پلاس چیست؟

قالب وودمارت یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی است که در چند سال اخیر توانسته جایگاه بسیار خوبی در مارکت‌پلیس‌های وردپرسی به خود اختصاص دهد. گواه این مساله فروش بیش از 24000 تایی این قالب در سایت راست چین از سال 98 و بیش از 55000 فروش نسخه اورجینال آن در سایت اصلی است. Woodmart راست چین با نام وودمارت پلاس ارائه شده زیرا علاوه بر 53+ دمو اورجینال، 20 دمو اختصاصی ایرانی مانند دیجی کالا، موتن رو، امکانات ویژه‌ای مانند اپلیکیشن اندروید و IOS را هم دارد؛ که در ادامه با معرفی این امکانات، وجه تمایز و برتری این قالب را نسبت به قالب‌های وودمارت در سایر مارکت‌ها نشان می‌دهیم.

دلایل محبوبیت قالب وودمارت پلاس چیست؟

مهم‌ترین دلیل محبوبیت این قالب، آپدیت‌های مداوم و ارائه امکانات ویژه در هر آپدیت، در طی چند سالی است که از انتشار قالب می‌گذرد. در هر بار آپدیت، امکانات جدیدی به آن اضافه شده است و با این وجود، ساختار و کدنویسی بهینه آن هم بهم نخورده است. تیم توسعه‌دهنده وودمارت پلاس، با نیازسنجی دقیق فروشگاه‌های اینترنتی المان‌های مختلفی به قالب اضافه کرده است و در حال حاضر با استفاده از آن می‌توانید پیشرفته‌ترین فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

برای آشنایی بیشتر با مزایای قالب وودمارت، در ادامه به نقد و بررسی دقیق‌تر این قالب می‌پردازیم و تمام فاکتورهای این پوسته فروشگاهی حرفه‌ای را بررسی کرده تا راحت‌تر انتخاب کنید.

قالب وودمارت چه مزایایی نسبت به سایر رقبا دارد؟

اولین نکته در انتخاب بهترین قالب فروشگاهی امکانات آن است. اما وودمارت پلاس نسبت به قالب‌های مشابه چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار داده که سبب برتری آن شده است؟

مزایای قالب وودمارت؛ نقد و بررسی پوسته فروشگاهی وودمارت

✔️ امکانات ویژه وودمارت پلاس

  • طراحی هر نوع سایت فروشگاهی با دموهای متنوع و جذاب

هنگام بررسی قالب وودمارت، اولین نکته‌ای که نظرتان را جلب می‌کند دموهای متنوع آن است. نسخه بومی سازی شده آن در راست چین، بیش از 73 دموی آماده در اختیار کاربران قرار داده که راه‌اندازی هر نوع سایت و فروشگاه اینترنتی را در کمترین زمان امکان پذیر می‌کند. در واقع در راستچین دموهای اختصاصی متنوعی در اختیار شما قرار دارد که مطابق با سلیقه ایرانی طراحی شده‌اند.

  • سیستم نقد و بررسی پیشرفته داخلی

سیستم نقد و بررسی پیشرفته یکی دیگر از مزایای قالب وودمارت پلاس است. مشتریان یک فروشگاه، قبل از خرید، تمایل دارند که نقد و بررسی سایر کاربران را مشاهده کنند. در قالب وودمارت امکان نقد و بررسی دقیق و حرفه‌ای یک محصول در اختیار کاربران قرار دارد تا تجربه خرید محصول موردنظر را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند. این سیستم بسیار پیشرفته طراحی شده است؛ به‌طوری‌که بسیاری از خریداران وودمارت، افزونه‌های جانبی در این زمینه را غیرفعال کرده و از سیستم نقد و بررسی داخلی وودمارت استفاده می‌کنند.

  • سیستم اختصاصی مقایسه هوشمند و قدرتمند

یکی دیگر از امکانات موردنیاز فروشگاه‌های اینترنتی، سیستم مقایسه هوشمند است؛ زیرا کاربران برای خرید یک محصول ممکن است نیاز به مقایسه آن با محصولات مشابه داشته باشند. وودمارت این قابلیت بسیار جذاب و کاربردی را در اختیار شما قرار داده است؛ آن هم به صورت کاملاً هوشمند و قدرتمند. در واقع کافی است دو محصول را در لیست مقایسه قرار دهند تا قابلیت اختصاصی مقایسه وودمارت، به بهترین شکل ممکن دو یا چند محصول را با هم مقایسه کند و کاربر راحت‌تر تصمیم بگیرد.

  • سیستم فیلترگذاری پیشرفته

فیلتر محصولات برای سایت‌های حرفه‌ای که تنوع محصولات بالایی دارند، ضروری است. زیرا زمانی که کاربران در یک دسته‌بندی نیاز به جستجوی محصول خاص دارند، از فیلتر استفاده کرده تا بر اساس نیاز فیلترهای مختلفی را تعیین کرده و محصول مناسب را پیدا کنند. در وودمارت سیستم فیلترگذاری به شکلی پیشرفته و قدرتمند طراحی شده است. با این وجود، کاربران کافی است فیلترهای موردنظر خود را در فروشگاه اینترنتی شما اعمال کنند و در کمترین زمان، به بهترین گزینه برسند. سیستم فیلتر وودمارت از افزونه‌های فیلتر موجود قدرتمندتر است.

  • طرح‎‌بندی مختلف برای نمایش سایت در موبایل، تبلت و دسکتاپ

قالب وودمارت طرح‌‌بندی‌های متنوعی برای موبایل، تبلت و دسکتاپ ارائه می‌دهد. در واقع نیازی نیست که طرح سایت در دستگاه‌های محتلف یکسان باشد، بلکه می‌توانید برای هر کدام طرح دلخواه و مناسبی را جهت نمایش انتخاب کنید.

  • هدرساز پیشرفته

در وودمارت امکان طراحی هدر موردنظر وجود دارد. هدرساز پیشرفته وومارت به شما این امکان را می‌دهد تا هر المانی که نیاز دارید را در هر جایی از هدر قرار دهید. البته هدرساز وودمارت از المنتور پشتیبانی نمی‌کند اما تمام ویجت‌های موردنیاز که ممکن است نیاز داشته باشید، در آن قرار دارد. هدرهای طراحی‌شده بسیار سبک، استاندارد و واکنش‌گرا هستند تا نمایش درست و اصولی داشته باشند. (صرفا با ویجت های المنتور طراحی میشه)

  • امکان ویرایش و طراحی همه بخش‌های قالب با المنتور

در بسیاری از قالب‌های مشابه وودمارت، امکان طراحی با المنتور فقط در صفحه محصول، نوشته و برگه وجود دارد. وودمارت این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک ویجت‌های قدرتمند تمام صفحات مختلف سایت مانند صفحات سبد خرید، تسویه، پرداخت و پنل مشتریان، صفحات اصلی و مگامنو را با المنتور طراحی کنید. در حالی که در سایر قالب‌ها امکان طرح بندی و ویرایش همه صفحات با المنتور وجود ندارد.

  • ویجت‌های فروشگاهی اختصاصی در صفحه محصول

وودمارت ویجت‌های اختصاصی برای قرار دادن در صفحه محصول ارائه می‌کند! مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: تعداد خرید محصول، محصولات مشاهده شده توسط کاربران، پیشنهاد خرید محصولات دیگر در کنار محصول موردنظر و…! تمام این موارد به صورت اختصاصی طراحی شده است، در حالی که قالب‌های دیگر از سیستم داخلی هوک ووکامرس استفاده می‌کنند و محدود هستند.

  • سیستم Ajax اصولی، دقیق و استاندارد

در وودمارت سیستم Ajax بسیار دقیق و اصولی پیاده‌سازی شده است؛ به‌طوری‌که کاملاً هوشمندانه، هر جایی که نیاز به بارگذاری ایجکس دارد در همان لحظه و بدون تاخیر بارگذاری می‌شود. بهینه و استاندارد بودن این سیستم به افزایش سرعت سایت و تجربه کاربری عالی کمک می‌کند. جالب است بدانید که این سیستم تنها مختص به نسخه دسکتاپ نیست، بلکه امکان فعال‌سازی آن برای نسخه موبایل هم وجود دارد.

محصول پیشنهادی
بنر
قالب وودمارت (قالب Woodmart)، همراه با اپلیکیشن اندروید و 73 دمو
دسته بندی : قالب وردپرس
26771
فروش
88%
رضایت

✔️ طراحی و ساختار کاربردی، زیبا و منحصر بفرد

یکی دیگر از فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین قالب برای سایت، طراحی و ساختار آن است. در این بخش از مقاله به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی و ساختار این قالب می‌پردازیم.

  • طراحی زیبا و منحصربه‌فرد

در بررسی قالب وودمارت اولین ویژگی که به چشم می‌خورد، طراحی زیبا و منحصربه‌فرد آن است. طراحی آن مطابق با جدیدترین طراحی‌های رابط کاربری است که در حال حاضر توسط بزرگ‌ترین طراحان UI/UX مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود سادگی، طراحی آن خیره‌کننده و جذاب است.

  • انعطاف‌پذیری بالا برای طراحی صفحات

استفاده از المنتور و المان‌های اختصاصی این قالب باعث شده تا انعطاف‌پذیری این قالب بسیار بالا باشد. همچنین به لطف هدرساز قدرتمند وودمارت، انعطاف‌پذیری طراحی هدر سایت هم بسیار بالا است و در نهایت، می‌توانید سایتی مطابق با سلیقه خود را با بالاترین استاندارد کدنویسی داشته باشید.

  • امکان طراحی مگامنو با المنتور

مگامنو بخش بسیار مهمی از فروشگاه اینترنتی است. چرا که دسته‌بندی محصولات در آن قرار می‌گیرد و باید حتماً طراحی اصولی، استاندارد و زیبا داشته باشد. وودمارت امکان طراحی مگامنو با استفاده از المنتور را در اختیار شما قرار داده است تا هر مگامنویی که نیاز دارید را طراحی کنید.

  • المان‌های اختصاصی جذاب، بروز و کاربردی

در طراحی و ساختار قالب وودمارت از المان‌های اختصاصی جذاب و کاربردی استفاده شده است. تمام المان‌های آن بروز و بر اساس ترندهای روز طراحی سایت هستند. برای مثال، کروسل‌های نمایش محصول کاملاً جدید هستند و با هربار آپدیت، المان‌های جدیدی برای آن ارائه می‌شود تا یک فروشگاه اینترنتی بروز و جذاب داشته باشید.

با المان‌های اختصاصی در وودمارت شما دیگر نیازی به المنتور پرو هم نخواهید داشت و با هر بار آپدیت المان‌های حرفه‌ای تری به آن اضافه می‌شوند.

✔️ سرعت بالا به دلیل کدنویسی استاندارد و بهینه

در نقد و بررسی قالب وودمارت به این نکته می‌رسیم که یکی دیگر از مزایای خرید این قالب، کدنویسی استاندارد و بهینه آن است. قالب وودمارت با وجود امکانات بسیار گسترده‌ای که ارائه کرده است، استاندارد بودن کدنویسی و بهینه بودن قالب را هم حفظ کرده است. در نهایت کدنویسی اختصاصی و بهینه به افزایش سرعت سایت کمک می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های قالب وودمارت در این زمینه عبارتند از:

  • کدنویسی تمیز و استاندارد

کدنویسی وودمارت کاملاً تمیز، بهینه و استاندارد است! به‌طوری‌که هیچ‌گونه کدنویسی شلوغ و غیراستاندارد در آن وجود ندارد و می‌توانید یک سایت استاندارد و اصولی با استفاده از وودمارت راه‌اندازی کنید.

  • سرعت بالای بارگذاری سایت

باتوجه به استاندارد بودن کدنویسی قالب و تمیز بودن کدهای آن، سرعت سایت طراحی شده با این محصول بسیار بالا است. اگر با استفاده از ابزارهای تست سرعت آن را بررسی کنید، امتیاز بسیار بالایی دریافت می‌کنید.

  • طراحی اختصاصی برای فروشگاه اینترنتی

قالب وودمارت به صورت اختصاصی برای ساخت انواع فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و قدرتمند طراحی شده و کدنویسی، طراحی، ظاهر و المان‌های آن مختص به فروشگاه اینترنتی است.

  • کدنویسی مطابق با سئو

کدنویسی استاندارد و سئوفرندلی قالب روی رتبه صفحات‌تان در گوگل و سایر موتورهای جستجو تاثیرگذار است؛ با توجه به کدنویسی استاندارد و مطابق با اصول سئو این پوسته، سایت طراحی شده با وودمارت شانس زیادی برای رسیدن به رتبه‌های اول گوگل را دارد.

در آموزش وودمارت از نصب دموهای قالب تا آموزش نحوه کار با تنظیمات این پوسته را به طور کامل توضیح می‌دهیم.

سایر مزایای قالب وودمارت نسبت به قالب‌های فروشگاهی مشابه

وودمارت پلاس توسط تیم توسعه‌دهنده راستچین ارائه شده و همان قالب اورجینال وودمارت با امکانات اضافه‌تر است. همانطور که در تحلیل قالب وودمارت به امکانات ویژه‌ آن اشاره کردیم؛ این قالب بدون نیاز به پلاگین های جانبی یک سیستم ثبت نام و موبایل مجزا دارد و تمام دموهای اختصاصی با استفاده از درون ریز دمو (Demo Importer) فارسی به همراه محتوا نصب می‌شوند. این دموهای متنوع فقط در راست چین ارائه می‌شوند.

  • اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

وودمارت پلاس علاوه بر امکانات اختصاصی، اپلیکیشن (Application) هم ارائه می‌کند. به عبارت ساده‌تر، با تهیه وودمارت پلاس و در چند گام ساده امکان طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS را دارید تا کاربران فروشگاه اینترنتی بتوانند از طریق اپلیکیشن اختصاصی به سایت شما دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن‌ سایت در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار می‌گیرد و کاملاً استاندارد و بهینه است.

  • عدم نیاز به نصب افزونه‌های جانبی متعدد

در وومارت پلاس تقریباً هر امکاناتی که یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارد، تعبیه شده است. بنابراین نیازی به نصب افزونه‌های جانبی متنوع نیست و این موضوع به سبک بودن سایت شما کمک زیادی می‌کند. از مهم‌ترین امکانات اضافه شده در وودمارت پلاس می‌توان به سیستم فاکتور حرفه‌ای، پنل کاربری قدرتمند، سیستم تیکت، سیستم ثبت نام با موبایل، اسلایدر شگفت انگیز و… اشاره کرد.

سرعت بالای بارگذاری قالب، کدنویسی استاندارد، طراحی اختصاصی، ویجت‌ها و المان‌های اختصاصی، امکان طراحی صفحات محصول با المنتور و ده‌ها امکان دیگر این قالب را به یک پوسته فروشگاهی بی رقیب تبدیل کرده‌اند.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم، عاشق زندگی، نوشتن، نقاشی و صد البته مهارت‌ها و تجربه های جدید :)
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
بازیابی رمز دوم تلگرام در کمتر از 1 دقیقه!
رمز دوم تلگرام یک روش برای افزایش امنیت حساب کاربری تان است تا از ورود افرادی که به هر طریقی قصد ورود به حسابتان را دارند جلوگیری کنید به این ترتیب حتی اگر کسی به گوشی شما دسترسی داشته باشد نمی تواند وارد حساب شما شود و باید رمز دومی که برای تگرام قرار دادید را داشته باشند.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.