ایکون
ارزان ترین دامنه IR ایران
راست چین کلود
فقط 25 هزار تومان
ثبت دامنه
معرفی قالب های وب سایت تور و گردشگری رایگان وردپرس
نقد و بررسی

7 تا از بهترین قالب های تور و گردشگری رایگان

شما می‌توانید برای طراحی سایت تور و گردشگری خود از انواع قالب‌ها استفاده کنید. قالب‌های رایگان تور و گردشگری متنوعی هستند که این امکان رو به شما می‌دهند تا با هزینه کم بتوانید سایت خود را طراحی کنید؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما همراه باشید.

2
03 خرداد 1403
آخرین بروزرسانی: 12 خرداد 1403

در این چند سال اخیر اکثر مردم بصورت اینترنتی اقدام به تهیه بلیت‌های مسافرتی و تور و گردشگری خود می‌کنند، این موضوع اهمیت وجود وب سایت را برای آژانس‌های تور گردشگری بیشتر کرده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی 7 قالب رایگان وردپرسی که مخصوص تور و گردشگری طراحی شده‌اند بپردازیم؛ اما اگر بدنبال یک سایت حرفه‌ای هستید که امکانات بیشتری داشته باشد و نیازهای شما را رفع کند، پیشنهاد می‌کنیم آخرین قالبی که به شما معرفی کرده‌ایم را از دست ندهید.

ویژگی‌های قالب وردپرس تور و گردشگری رایگان

در سایت گردشگری شما به امکانات خاصی نیاز دارید تا بتوانید خدمات خود را به کاربران سایت و مشتریان ارائه کنید. قبل از آن که بخواهیم به سراغ معرفی بهترین قالب وردپرس تور و گردشگری رایگان برویم، لازم است تا ویژگی‌هایی که باید این قالب داشته باشد را بررسی کنیم.

یک قالب سایت آماده گردشگری چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • رابط کاربری جذاب و کارآمد
  • کدنویسی استاندارد و بهینه بودن برای سئو
  • امکان عضویت کاربران و ارائه پنل کاربری مناسب
  • امکان ارائه اطلاعات دقیق در بخش‌های مختلف
  • امکان جستجوی بلیط و تور در صورت ارائه این خدمات
  • امکانات لازم برای ارتباط با مشتریان
  • امکان انتشار اخبار و محتوای مفید به شکل مناسب
  • واکنش‌گرا بودن سایت به منظور نمایش درست در موبایل و تبلت

یک قالب قالب وردپرس تور و گردشگری رایگان باید بتواند فرآیند بهینه بری بازاریابی ثبت نام مسافران و همچنین رزرو و خرید بلیط تهیه کند؛ البته احتمالاً در قالب‌های رایگان نتوانید همه این ویژگی‌ها را به صورت یکجا داشته باشید و نیاز به خرید بهترین قالب تجاری تور و گردشگری دارید. با این حال، از میان قالب‌های رایگان می‌توانید قالبی را انتخاب کنید که برخی از امکانات بالا را دارند و نیازهای شما را رفع می‌کنند.

بهترین قالب‌های گردشگری وردپرس رایگان

اکنون که با مهم‌ترین ویژگی‌های قالب گردشگری رایگان آشنا شدید، زمان آن رسیده است چند مورد از بهترین‌های قالب گردشگری وردپرس رایگان را معرفی کنیم. این قالب‌ها امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهند که باید ببینید امکانات و ویژگی‌های کدام قالب می‌تواند نیازهای سایت گردشگری شما را را تا حدودی برطرف کند.

  • قالب Travel Ultimate

به دنبال کامل‌ترین قالب گردشگری رایگان وردپرس هستید؟ قالب Travel Ultimate بهترین گزینه است. مهم‌ترین ویژگی این قالب امکان تعریف تورهای گردشگری است. پس از آن، کاربران به راحتی می‌توانند در صفحه اصلی تور موردنظر خود را به صورت حرفه‌ای و دقیق جستجو کنند. همچنین در این قالب می‌توانید محتوای ارزشمند خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید.

بررسی قالب وردپرس Travel Ultimate
از دیگر بخش‌های این قالب می‌توان به نمایش نظرات مشتریان در صفحه مختص به هر تور اشاره کرد. با این قابلیت هر کاربر می‌تواند میزان رضایت خود را از توری که استفاده کرده است، بیان کند. برای نصب این قالب کافی است دموی آن را نصب کنید و در کمترین زمان ممکن رنگ‌ها، فونت و هر چیز دیگری که در این قالب وجود دارد را شخصی‌سازی کنید.

  • قالب Tafri Travel

یکی دیگر از بهترین قالب‌های وردپرس تور و گردشگری رایگان، قالب Tafri Travel است! این قالب توسط آژانس‌های مسافرتی و فعالان وبلاگ‌نویسی در حوزه گردشگری استفاده می‌شود. از مهم‌ترین امکانات این قالب می‌توان به وجود بخشی برای نمایش مقصدهای گردشگری اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید محتوای ارزشمند خود در حوزه گردشگری را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید. از دیگر امکانات این قالب می‌توان به قابلیت نمایش تورهای ویژه اشاره کرد که افراد علاقه‌مند به راحتی می‌توانند در این تورها شرکت کنند.

این قالب گردشگری کاملاً واکنش‌گرا است و کاربران با موبایل و تبلت به راحتی می‌توانند از سایت شما بازدید کنند. همچنین امکان استفاده از کدهای کوتاه برای اضافه کردن دکمه و عناصر دیگر به بخش‌های مختلف سایت وجود دارد.

بررسی قالب قالب وردپرس Tafri Travel

  • قالب Writee

قالب گردشگری وردپرس رایگان دیگری که وجود دارد، قالب Writee است! تمرکز این قالب بیشتر روی وبلاگ‌نویسی است و به‌درد کسانی می‌خورد که محتوای ارزشمند در زمینه گردشگری تولید می‌کنند. در بالای این قالب یک اسلایدر تمام عرض قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانید بهترین مقالات راهنمای سفر را به کاربران نمایش دهید.

بررسی قالب قالب وردپرس Tafri Travel

البته اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد فروش فایل‌های دیجیتال نظیر راهنمای سفر و محصولات فیزیکی نظیر لوازم جانبی سفر بفروشید، باز هم این قالب برای شما مناسب است. چرا که از افزونه ووکامرس پشتیبانی می‌کند و به‌راحتی می‌توانید محصولات دیجیتال یا فیزیکی خود را به فروش برسانید. این قالب به صورت کاملاً استاندارد و واکنش‌گرا طراحی شده است تا کاربران با استفاده از موبایل به آن دسترسی داشته باشند.

  • قالب Travelore

قالب Travelore یکی دیگر از بهترین قالب‌های گردشگری رایگان وردپرس است! اگر قصد راه‌اندازی یک سایت راهنمای سفر و گردشگری را دارید که در آن محتوای ازشمند به سبک مجله قرار دهید، این قالب گزینه مناسبی است. ظاهر این قالب ساده و مینیمال است و توانسته نیاز بسیاری از آژانس‌های گردشگری را برای ارائه محتوای ارزشمند رفع کند. در بخش بالای این قالب، امکان تبلیغ خدمات وجود دارد. کافی است متن تبلیغاتی خود را بنویسید و برای شرکت کردن کاربران، یک دکمه کال تو اکشن جذاب و برجسته قرار دهید.

بررسی قالب وردپرسی Travelore

از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب گردشگری وردپرس رایگان می‌توان به نمایش محتوای به شکلی ویژه و جذاب اشاره کرد.

  • قالب Travel Way

قالب وردپرس تور و گردشگری Travel Way یکی دیگر از بهترین گزینه‌های قالب وردپرس تور و گردشگری رایگان است. یکی از مهم‌ترین نیازهای سایت گردشگری نمایش گالری تصاویر است. این قالب به بهترین شکل ممکن یک گالری زیبا در اختیار شما قرار می‌دهد! با استفاده از این قابلیت به راحتی می‌توانید تصاویری از مقصدهای مختلف گردشگری را به کاربران نمایش دهید. همچنین با استفاده از این قالب به راحتی می‌توانید تورهای گردشگری ارائه کنید، کالای دیجیتال یا فیزیکی بفروشید، خدمات رزرو هتل ارائه کنید یا هر چیز دیگری که در یک سایت گردشگری به آن نیاز دارید.

پیشنهاد می‌کنیم اگر تمایل دارید سایت خودتان را به وسیلۀ المنتور طراحی کنید سری به صفحۀ بهترین قالب های رایگان المنتور بزنید.

بررسی قالب وردپرسی Travel Way

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد این قالب وجود دارد، این است که با افزونه‌های صفحه‌ساز سازگاری کامل دارد. بنابراین می‌توانید با نصب یکی از افزونه‌های صفحه‌ساز، سایت خود را به هر شکلی که نیاز دارید نمایش دهید. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به شخصی‌سازی کامل، فونت‌های متنوع، رنگ‌بندی دسته‌های مختلف، نمایش صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی، مسیر راهنما و… اشاره کرد.

  • قالب Travel Master

اگر به دنبال یکی از بهترین‌های قالب گردشگری وردپرس رایگان هستید، این قالب وردپرس تور و گردشگری گزینه مناسبی است! تقریباً تمام نیازهای هر آژانس گردشگری را رفع می‌کند. در این قالب رایگان، امکان ارائه و معرفی تورهای گردشگری، خدمات و… وجود دارد. اگر نیاز به نمایش مقصدهای محبوب گردشگری دارید، در بخشی از این قالب امکان نمایش وجود دارد.

بررسی قالب قالب وردپرسی Travel Master

این قالب ورپرس تور و گردشگری امکان درون‌ریزی سریع و راحت دموهای از پیش طراحی شده را هم دارد تا در کمترین زمان ممکن یک سایت آماده گردشگری داشته باشید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب می‌توان به زیبایی آن اشاره کرد؛ تمامی بخش‌ها به بهترین شکل ممکن طراحی شده است تا بتوانید محتوای موردنظر را به شکلی زیبا و مناسب در اختیار کاربران قرار دهید. همچنین امکان شخصی‌سازی تمام بخش‌های قالب وجود دارد تا در نهایت، سایتی مناسب با امکانات موردنیاز راه‌اندازی کنید.

  • قالب Travel Blog

یکی دیگر از بهترین‌های قالب گردشگری وردپرس رایگان، قالب Travel Blog است. این قالب بیشتر به‌درد گردشگرانی می‌خورد که می‌خواهند تجربه سفر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند! چرا که یک قالب وبلاگی است تا محتوای خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید. همچنین امکان نمایش تبلیغات در بخش‌های مختلف آن وجود دارد تا بتوانید خدمات گردشگری خود تبلیغ کنید.

بررسی قالب قالب وردپرس Tafri Travel

یک اسلایدر بزرگ و تمام عرض هم در بالای آن وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید مهم‌ترین خدمات خود را معرفی کنید. سپس با استفاده از دکمه کال تو اکشن، کاربران را به صفحه موردنظر هدایت کنید و خدمات خود را ارائه دهید.

قالب Traveler؛ بهترین قالب تجاری سایت گردشگری وردپرس!

قالب‌های گردشگری وردپرس رایگان ممکن است به خاطر امکانات و فیچر‌های محدودی که دارند نتوانند تمام نیازهای سایت شما را برطرف کنند! همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران به دنبال بهترین قالب تجاری سایت گردشگری وردپرس باشند. بهترین قالب وردپرس تور و گردشگری، قالب تراولر (Traveler) است. این قالب توانسته لقب پرفروش‌ترین قالب گردشگری را در سایت راستچین بگیرد.

قالب Traveler؛ بهترین قالب تجاری سایت گردشگری وردپرس!

همچنین میزان رضایت مشتریان از آن بالا است و می‌توانید در کمترین زمان ممکن از طرف سازنده آن پشتیبانی دریافت کنید. با کمک این قالب، شما می‌توانید سایت آماده گردشگری را در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های قالب تراولر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه دموهای مختلف برای رفع نیازهای تمام کاربران
  • امکان ایجاد مارکت پلیس به منظور همکاری با آژانس‌های دیگر
  • امکان برگزاری همایش، تور، اجاره خودرو و رزرو هتل
  • امکان سفارشی‌سازی ساده و سریع فرم‌ها
  • قابلیت رزرو آنلاین با استفاده از افزونه ووکامرس
  • طراحی و کدنویسی استاندارد و واکنش‌گرا
  • امکان ایجاد سایت گردشگری چند زبانه با کمک افزونه WPML
  • پنل اختصاصی همکاران با طراحی حرفه‌ای
  • پنل اختصاصی کاربران با طراحی کارآمد
  • امکان استفاده از قالب‌های نمایش محتوای اخبار و مطالب
  • پشتیبانی از ارزهای مختلف برای فروش بین‌المللی
  • قالب‌های متنوع ایمیل برای اطلاع‌رسانی به همراه شورت‌کدهای کاربردی
محصول پیشنهادی
بنر
قالب Traveler، قالب گردشگری تراولر
دسته بندی : قالب تور و گردشگری
1125
فروش
88%
رضایت

بنابراین این قالب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید قالب باشد که نیاز بسیاری از سایت‌های گردشگری را پاسخ داده است. با استفاده از بسته نصبی این قالب می‌توانید در کمتر از چند دقیقه سایت خود را راه‌اندازی و محتوای آن را خیلی سریع و راحت شخصی‌سازی کنید.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی بهترین قالب‌های رایگان تور و گردشگری وردپرس بپردازیم و در نهایت، بهترین قالب تجاری گردشگری وردپرس را هم معرفی کردیم. اگر شما هم تجربه استفاده از قالب‌های گردشگری وردپرس را دارید، در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

فرصت را از دست ندهید، همین الان از صفحۀ قالب تور و گردشگری بازدید کنید و فرآیند ساخت سایت خود را آغاز کنید.

محمد صدرا مصدق
محمد صدرا مصدق
من صدرام. شاگرد سئو، حدود 2 ساله که در زمینۀ سئو فعالیت می‌کنم و لقب شاگرد سئو رو برای خودم انتخاب کردم؛ چون باور دارم به این مسئله که در سئو همیشه باید یادگرفت و سقفی برای یادگیری وجود نداره.
سوالات متداول

شما می‌توانید پس از اینکه اهداف خودتان را از ایجاد یک سایت گردشگری مشخص کردید با استفاده از وردپرس و قالب های آماده وردپرسی مخصوص سایت های گردشگری و تور سایت خود را ایجاد کنید.
برای آموزش طراحی سایت می‌توانید به صفحۀ آموزش طراحی سایت وردپرس مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
بازیابی رمز دوم تلگرام در کمتر از 1 دقیقه!
رمز دوم تلگرام یک روش برای افزایش امنیت حساب کاربری تان است تا از ورود افرادی که به هر طریقی قصد ورود به حسابتان را دارند جلوگیری کنید به این ترتیب حتی اگر کسی به گوشی شما دسترسی داشته باشد نمی تواند وارد حساب شما شود و باید رمز دومی که برای تگرام قرار دادید را داشته باشند.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
2 دیدگاه
محمود دبستانی
محمود دبستانی
08 خرداد 1403 01:39

درود
قالب تراولر خیلی خوبه.
ولی به قالب هومی نمیرسه.(البته اینکه فروشنده اش بنده هستم هم بی تاثیر نیست... 😊😊😊)
https://www.rtl-theme.com/homey-booking-wordpress-theme/
به ویژه این که در نسخه جدیدش قابلیت تور رو هم اضافه کرده.

آیا مفید بود ؟
0
محمد صدرا مصدق
محمد صدرا مصدق
09 خرداد 1403 08:51

درود
ممنونم بابت اینکه نظرتون را به اشتراک گذاشتید.

آیا مفید بود ؟