ایکون
ارزان ترین دامنه IR ایران
راست چین کلود
فقط 25 هزار تومان
ثبت دامنه
قالب شخصی رایگان
نقد و بررسی

معرفی بهترین قالب شخصی رایگان در سال 2024

اگر به دنبال معرفی خود در فضای اینترنت هستید و می‌خواهید روی برندینگ شخصی‌تان کار کنید، با راه‌اندازی یک سایت شخصی و روزمه به سرعت در فضای آنلاین حاضر شوید. برای راه‌اندازی سایت شخصی می‌توانید از قالب‌های شخصی رایگان استفاده کنید؛ در ادامه 5 تا از بهترین قالب‌های شخصی و رزومه رایگان را معرفی کرده‌ایم.

0
23 تیر 1403
آخرین بروزرسانی: 31 مرداد 1403

ساخت سایت با وردپرس برای هر فردی که قصد دارد کسب و کار خود را به‌صورت آنلاین معرفی کند، ضروری است؛ به این ترتیب رزومه (Resume) و اطلاعات شخصی شما به صورت آنلاین در دسترس همه افراد قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با خرید هاست و دامنه به نام خود و نصب یک قالب شخصی رایگان وردپرس، تمامی مشخصات، تصاویر و ویدئوهای نمونه کارها، سابقه کاری، افتخارات خود را در معرض دید عموم قرار دهید. بنابراین دیگر نیازی به ارسال فایل رزومه برای افرا و شرکت‌ها ندارید؛ به‌علاوه فرایند آپدیت کردن اطلاعات نیز راحت‌تر است.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله 5 تا از قالب‌های رایگان شخصی (Free Personal Theme) را معرفی کرده و درباره مزایا و معایب استفاده از این قالب‌ها نیز صحبت کنیم.

مزایا و معایب قالب‌های شخصی رایگان چیست؟

قالب‌های شخصی رایگان، برای طراحی یک سایت شخصی مقرون به صرفه به کار می‌روند و با وجود مزایای زیاد از جمله هزینه رایگان، منابع آموزشی وسیع به دلیل امکان دانلود از مخزن وردپرس، استفاده راحت، و تنوع زیاد، معایبی نیز دارند. از معایب قالب‌های رایگان می‌توان به پشتیبانی محدود، قابلیت‌های محدودتر نسبت به قالب‌های پولی یا پریمیوم، مشکل در استاندارد کدنویسی اشاره کرد. اگر بودجه شما محدود است و به دنبال یک راه‌حل سریع برای شروع و راه اندازی سایت هستید، یک قالب شخصی رایگان، گزینه مناسبی است، اما اگر می‌خواهید یک وب‌سایت حرفه‌ای و با قابلیت‌های گسترده‌تر راه اندازی کنید، پیشنهاد می‌کنم از قالب‌های پریمیوم مارکت‌های معتبر داخلی و خارجی استفاده کنید.

قالب شخصی رایگان چه امکاناتی دارد؟

قالب‌ سایت شخصی آماده برای وردپرس معمولا برای ساخت و طراحی یک سایت رزومه استفاده می‌شود و برای مدیریت بخش‌های مختلف سایت، مانند صفحه بلاگ، تماس با ما، درباره ما و خدمات و وجود دکمه‌های تماس نیاز به صفحه ساز دارند. در انتخاب و دانلود قالب رایگان شخصی به واکنش‌گرا بودن و سئو مناسب آن قالب هم دقت کنید.

بهترین قالب‌های شخصی رایگان برای وردپرس

در این مقاله 5 تا از بهترین قالب‌های شخصی رایگان وردپرس در سال 2024 را آورده‌ایم.

1. قالب Neve؛ یکی از سریع‌ترین قالب رایگان شخصی

Neve یک قالب وردپرس چندمنظوره است که می‌توان از آن برای ایجاد انواع وب‌سایت‌ها از جمله وب‌سایت‌های شخصی استفاده کرد. این قالب سایت یک طراحی مدرن و مینیمال دارد که به‌راحتی قابل‌تنظیم است. Neve همچنین با طیف گسترده‌ای از افزونه‌های محبوب وردپرس سازگار است، بنابراین می‌توانید به‌راحتی عملکرد وب‌سایت خود را گسترش دهید. این قالب برای طراحی سایت‌های مینیمال به کار رفته و امکانات این قالب شخصی رایگان عبارتند از:

  • بیش از 100 قالب آماده سایت
  • سبک و سریع
  • سازگار با صفحه ساز المنتور
  • سازگار با ووکامرس

قالب نیو (Neve)؛ قالب شخصی رایگان

دانلود قالب Neve

2. قالب Astra؛ قالب رایگان شخصی با امکان سفارشی‌سازی به طور حرفه‌ای

Astra (آسترا) یکی دیگر از قالب شخصی رایگان و یک قالب المنتور رایگان است که به دلیل سبک بودن و سرعت بارگذاری و عملکرد بالا در میان طراحان سایت محبوب شده است. این قالب وردپرس قابلیت شخصی سازی بالایی دارد و با طیف گسترده‌ای از افزونه‌های وردپرس سازگار است. Astra گزینه خوبی برای وب‌سایت‌های شخصی است و هم می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از مخزن وردپرس دانلود کرده و هم نسخه پریمیوم آن را از سایت راست‌ چین تهیه کنید. قالب آسترا جزو چند قالب محبوب و برتر در مخزن وردپرس به شمار می‌رود که دموهای متنوع دارد و کدنویسی آن با حذف jQuery های اضافه، استاندارد است.

قالب Astra؛ قالب رایگان سایت شخصی

دانلود قالب Astra

3. قالب My Resume؛ قالب رایگان شخصی 

این قالب به‌صورت اختصاصی برای طراحی یک وب‌سایت شخصی و رزومه طراحی شده است. با استفاده از این قالب می‌توانید اطلاعات شخصی، مهارت‌ها، دستاوردها، رزومه کاری و… را برای بازدید عموم در معرض نمایش قرار دهید. این قالب بهینه‌سازی‌شده، چندمنظوره، چندزبانه و طراحی واکنش‌گرا دارد. این پوسته با چارچوب بوت‌استرپ ساخته شده است که باعث شده عملکرد قوی داشته باشد. این قالب برای توسعه‌دهندگان، طراحان، برنامه‌نویسان، مترجمان، نویسندگان، وکلا، موسیقیدانان، مربیان، عکاسان یا هر حرفه دیگری استثنایی است. سایر ویژگی‌های قالب My resume برای طراحی یک سایت شخصی و نمونه کار عبارتند از:

  • امکان چند زبانه سازی
  • طراحی مدرن
  • بارگذاری سریع

قالب My Resume؛ قالب سایت شخصی رایگان

دانلود قالب My Resume

4. قالب شخصی Personal CV Resume

قالب Personal CV Resume یک انتخاب عالی برای طراحی یک سایت شخصی یا وب‌سایت نمونه کار آنلاین حرفه‌ای است. این قالب شخصی رایگان با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی ارائه شده است که به شما امکان می‌دهد رزومه خود را ایجاد کرده و به شکل کامل وضعیت‌تان را شرح دهید. کدنویسی این قالب شخصی وردپرس رایگان، تمیز و بهینه بوده و سرعت بارگذاری آن بالا است.

تمامی بخش‌ های این قالب رزومه رایگان یعنی بخش تماس، رزومه، درباره ما، خدمات و… را می‌توانید مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید. این قالب سایت شخصی رایگان برای دستگاه‌های تبلت و موبایل ریسپانسیو بوده و در رایانه‌های شخصی هم به شکل مرتب نمایش داده می‌شود. قالب Personal CV Resume با بیش از 1000 نصب در مخزن وردپرس یکی از تم‌های معروف و محبوب رزومه رایگان به شمار می‌رود.

دانلود قالب Personal CV Resume

5. قالب رایگان Eye Press برای سایت شخصی

طراحی این قالب شخصی رایگان، تمیز و زیبا است و برای طراحی هر نوع سایت شخصی مناسب است. این قابل 2 دمو منحصر بفرد دارد و با ویرایشگر گوتنبرگ (Gutenberg) سازگار است. این قالب کاملا ریسپانسیو بوده و در همه صفحات نمایش موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده می‌شود.  امکانات این قالب شامل منوهای چسبان کناری، آیکن شبکه‌های اجتماعی هستند.

دانلود قالب Eye Press

هنگام انتخاب قالب شخصی رایگان، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت، مانند طراحی، ویژگی‌ها و سهولت استفاده. همچنین مهم است که قالبی را انتخاب کنید که با نیازها و بودجه شما مطابقت داشته باشد.

معرفی بهترین قالب‌های شخصی پریمیوم

اکثر افرادی که قالب شخصی انتخاب می‌کنند می‌خواهند خودشان یا کسب و کارشان را به واسطه سایت معرفی کنند بنابراین قالب رایگان برای آنها کافی است، اما اگر می‌خواهید یک سایت با ظاهر حرفه‌ای و امکانات بیشتر طراحی کنید باید از قالب‌های پریمیوم شخصی استفاده کنید.

قالب RyanCV؛ طراحی سایت رزومه آنلاین حرفه‌ای

یک پوسته سایت شخصی است که به طور خاص برای افرادی که به دنبال ایجاد یک رزومه آنلاین حرفه‌ای هستند، طراحی شده است. این پوسته طراحی مدرن به همراه تم تیره و روشن دارد که امکان نمایش تجربیات، مهارت‌ها و پروژه‌های شخصی را به‌صورت جذاب و حرفه‌ای فراهم می‌کند. قالب RyanCV با پشتیبانی از پلاگین صفحه‌ساز المنتور و همچنین پلاگین ووکامرس امکان طراحی و توسعه قالب و همچنین فروش را در سایت ایجاد می‌کند. این قالب با بیش از 960 فروش، یکی از پرفروش‌ترین قالب‌های سایت شخصی است که امکانات آن عبارتند از:

  • دارای 11 سبک مختلف دمو
  • پنل تنظیمات جامع
  • پس زمینه‌های متحرک
  • پشتیبانی از ووکامرس
  • استایل‌های متنوع منو
  • نمایش آخرین پروژه‌ها
  • دارای دموهای چند صفحه و تک صفحه

قالب RyanCV ؛ بهترین پوسته شخصی

دانلود قالب RyanCV   پیش نمایش قالب RyanCV 

قالب Savis؛ زیباترین قالب شخصی وردپرس

Savis یک پوسته شخصی و برای افرادی مناسب است که به دنبال ایجاد یک وب‌سایت شخصی، رزومه، شرکتی و نمونه کار با طراحی زیبا و کاربرپسند هستند. این قالب با بهره‌گیری از پلاگین صفحه‌ساز المنتور امکان ایجاد هر تغییری را در صفحات سایت به شما می‌دهد. با استفاده از قالب Savis به 5 فونت پریمیوم به ارزش 2 میلیون تومان دسترسی خواهید داشت. همچنینبا نصب این قالب یک می‌توانید سایت چمند زبانه طراحی کنید. کدنویسی آن بهینه و ریسپانسیو بوده و یکی از پرطرفدارترین قالب‌های شخصی محسوب می‌شود. سایر ویزگی‌های این قالب عبارتند از:

  • طراحی مدرن
  • رنگبندی دلخواه
  • 10 حالت مختلف برای بلاگ
  • 10 حالت مختلف برای نمونه کار
  • 4 دموی زیباقالب savis؛ زیباترین قالب شخصی وردپرس

دانلود قالب Savis   پیش نمایش قالب Savis 

قالب شخصی شرکتی نادر؛ بهترین قالب شخصی ایرانی

نادر یک قالب سایت شخصی و شرکتی بوده و برای افرادی مناسب است که به دنبال ایجاد یک وب‌سایت شخصی با طراحی حرفه‌ای و شیک هستند. این قالب امکان نمایش اطلاعات شخصی یا شرکتی به‌صورت جذاب و کاربرپسند، فراهم می‌کند؛ به علاوه با افزونه صفحه‌ساز المنتور و ووکامرس هماهنگ بوده و با بیش از 700 فروش و درصد رضایت بالا از محبوب‌ترین قالب‌های شخصی و شرکتی سایت راست‌چین به شمار می‌رود.

  • 12 دموی منحصر بفرد
  • ورود و عضویت ایجکس اختصاصی
  • 60 ویجت‌ اختصاصی المنتور
  • انواع طرح برای نمایش مطالب بلاگ، پروژه‌ها و
  • انواع فونت دانا، مربع، ایران یکان
  • سازگاری با افزونه دو زبانه wpml
  •  حساب کاربری ووکامرس اختصاصی

قالب نادر یکی از بهترین قالب های شرکتی وردپرس

محصول پیشنهادی
بنر
قالب شخصی شرکتی نادر
دسته بندی : قالب شخصی
924
فروش
88%
رضایت

در آموزش طراحی سایت شخصی همه اقداماتی که باید برای راه اندازی یک سایت رزومه و شخصی انجام دهید را آورده‌ایم؛ یکی از اولین گام‌های راه اندازی سایت انتخاب قالب است.

مزایای طراحی یک وب سایت شخصی

با داشتن یک وب‌سایت شخصی می‌توانید اطلاعات و تجربیات فردی خود را به‌صورت حرفه‌ای نمایش داده، فعالیت‌های خود را به‌صورت عمومی معرفی کرده و به برندسازی شخصی و کسب اعتماد کارفرمایان و آشنایی با افراد جدید به طور ناخواسته و گرفتن پروژه‌های مختلف اشاره کرد. اگر تاکنون اقدام به طراحی یک وب‌سایت شخصی نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریع‌تر به فکر این موضوع باشید تا بتوانید میزان پروژه‌های دریافتی و درآمد خود را چندبرابر کنید و خود را محدود به کار برای یک کارفرما نکنید.

قالب‌ شخصی رایگان وردپرس راه‌حلی عالی برای ایجاد یک وب‌سایت زیبا و کاربردی بدون صرف هزینه زیاد هستند. طیف گسترده‌ای از قالب‌ها با طرح‌ها و ویژگی‌های مختلف در دسترس است، بنابراین می‌توانید یکی را پیدا کنید که کاملاً با سبک و برند شما مطابقت داشته باشد.

مهسا کاظمی پور | کارشناس سئو
مهسا کاظمی پور | کارشناس سئو
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
بازیابی رمز دوم تلگرام در کمتر از 1 دقیقه!
رمز دوم تلگرام یک روش برای افزایش امنیت حساب کاربری تان است تا از ورود افرادی که به هر طریقی قصد ورود به حسابتان را دارند جلوگیری کنید به این ترتیب حتی اگر کسی به گوشی شما دسترسی داشته باشد نمی تواند وارد حساب شما شود و باید رمز دومی که برای تگرام قرار دادید را داشته باشند.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.