ایکون
قالب اکسترا
120 وبسایت آماده شرکتی و فروشگاهی
فقط با 1,159,000 تومان
مشاهده و خرید
قالب خبری رایگان
نقد و بررسی

بهترین قالب خبری و مجله ای رایگان + پیشنهاد ویژه

خبرگزاری‌های آنلاین به افراد کمک می‌کنند تا در هر زمان و مکان، اخبار داغ و به روز را دنبال کنند، بدون اینکه نیاز باشد به روزنامه و مجله دسترسی داشته باشند. طراحی یک سایت خبری به شما کمک می‌کند تا با هزینه کم بتوانید اعتبار کسب کرده و با برندسازی و سئو سایت، بازدید بالایی بگیرید؛ در نهایت به عنوان یک مرجع معتبر رپورتاژ خبری گرفته و درآمد کسب کنید. انتخاب قالب یکی از مراحل طراحی سایت خبری است؛ در ادامه بهترین قالب های خبری رایگان را معرفی کرده‌ایم.

0
30 تیر 1403
آخرین بروزرسانی: 15 مهر 1403

برای راه‌اندازی یک سایت خبری با وردپرس، انتخاب قالب خبری یکی از دغدغه‌های افراد است؛ زیرا قالب‌های وردپرسی متنوعی وجود دارند که ممکن است شما را در انتخاب یک قالب مناسب سردرگم می‌کنند. در شروع کار، قالب های رایگان گزینه مناسبی هستند زیرا هزینه‌های شما را کاهش می‌دهند. اما بهترین قالب خبری رایگان (Free News Theme) کدام است؟ در این مقاله لیستی از قالب‌های خبری رایگان وردپرس معرفی می‌کنیم تا با بررسی ویژگی‌های آنها قالب مناسب سایت خود را انتخاب کنید.

ویژگی‌های قالب خبری رایگان

در سایت‌های خبری مهم‌ترین ویژگی ارائه درست و مناسب محتوا است. در واقع کاربر باید بتواند راحت به محتوا و اخبار دسترسی داشته باشد، بنابراین در قالب خبری رابط کاربری (UI) مناسب اهمیت دارد. به همین دلیل قالبی انتخاب کنید که این ویژگی‌ها را داشته باشد. قبل از آن که بخواهیم لیستی از بهترین قالب خبری رایگان را معرفی کنیم، لازم است با ویژگی‌های قالب‌های خبری آشنا شوید تا بتوانید بر اساس نیاز خود و ویژگی‌های قالب، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های قالب خبری رایگان وردپرس عبارتند از:

  • نمایش اخبار به شکل جذاب و مناسب
  • واکنشگرایی (Responsiveness)؛ بسیاری از دنبال کنندگان سایت‌های خبری از طریق موبایل سایت را چک می‌کنند.
  • سازگاری با افزونه‌های چندزبانه مانند WPML و امکان چند زبانه کردن سایت خبری
  • امکان نمایش پربازدیدترین اخبار روز، هفته و ماه
  • سئو سایت خبری اهمیت بالایی دارد؛ بهینه بودن قالب از نظر سئو برای کسب رتبه‌های برتر گوگل
  • امکان اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران
  • امکانات کامل: یک سایت آماده خبری با صفحات و بخش های مختص نمایش اخبار

این موارد لیستی از مهم‌ترین ویژگی‌های پایه یک قالب خبری وردپرس است؛ اگر همه این ویژگی‌ها و امکانات بیشتری در قالب‌های رایگان وجود نداشت به سراغ قالب‌های تجاری بروید. با این حال، اگر قصد طراحی سایت خبری با قالب رایگان را دارید، باید ببینید کدام گزینه می‌تواند نیاز شما را تا حدودی برطرف کند. اگر نیاز به قالبی دارید که بتوانید اخبار را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید و کاربران به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند، باید به ظاهر قالب خبری وردپرس توجه کنید.

داشتن یک سایت خبری مجله‌ای زیبا و کاربرپسند به افزایش اعتماد کاربران و جلب رضایت کاربران، برندسازی، کسب درآمد از طریق درج رپورتاژ کمک می‌کند.

لیست بهترین قالب آماده سایت خبری رایگان

اکنون که با امکانات قالب وردپرس خبری رایگان آشنا شدید، زمان آن رسیده که چند تا از بهترین قالب‌های رایگان را معرفی کنیم تا قالب مناسب سایت خبری خود را انتخاب کنید.

  • قالب Grace Mag

اولین قالب سایت آماده خبری که قصد معرفی آن را داریم، قالب Grace Mag است. با استفاده از این قالب سایت آماده خبری واکنشگرا می‌توانید محتوای خبری را به شکلی جذاب و ساده به کاربران نمایش دهید تا تمرکز کاربران دقیقاً روی همان محتوای خبری باشد. همچنین امکان نمایش اخبار مهم در اسلایدر بالای سایت وجود دارد تا بتوانید نظر کاربران را نسبت به آن‌ها جلب کنید. این قالب که برای طراحی سایت خبری (News Web Design) و مجله‌ای (Magazine) مناسب است. سرعت بالایی دارد و برای SEO بهینه شده است.

قالب Grace Mag؛ قالب خبری رایگان

دانلود رایگان قالب Grace Mag 

  • قالب Cream Magazine

اگر به دنبال یک قالب آماده سایت خبری رایگان هستید، قالب Cream Magazine گزینه مناسبی است. با استفاده از این قالب، با کمترین زحمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک سایت آماده خبری در اختیار خواهید داشت. مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب طراحی زیبا، کدنویسی استاندارد، واکنش‌گرایی و امکان نمایش جذاب محتوای سایت است.

اگر نیاز به شخصی‌سازی بخش‌های مختلف قالب داشته باشید، به راحتی می‌توانید المان‌های آن را تغییر دهید. در نهایت سایت خود را به همان شکلی که نیاز دارید، نمایش دهید.

قالب Cream Magazine؛ قالب خبری رایگان وردپرس

دانلود رایگان Cream Magazine

  • قالب وردپرس خبری رایگان ColorMag

قالب ColorMag یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی سایت آماده خبری است. مهم‌ترین ویژگی این قالب خبری رایگان، طراحی خاص و ظاهر زیبا و کاربرپسند است. همچنین تمام امکاناتی که کاربران سایت شما برای بازدید از محتوای سایت نیاز دارند، در این قالب قرار گرفته است.

سئو سایت خبری اهمیت زیادی دارد؛ این قالب سئو فرندلی به صورت استاندارد کدنویسی شده است و شانس شما را برای رسیدن به صفحه اول گوگل بیشتر می‌کند. همچنین کدنویسی استاندارد باعث شده تا سرعت بالایی داشته باشد و سایت در کمترین زمان ممکن برای کاربران بارگذاری شود. دکمه‌های اشتراک‌گذاری در تمام صفحات سایت در دسترس است و کاربران می‌توانند محتوای موردنظر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

قالب ColorMag؛ قالب خبری رایگان

 

دانلود رایگان ColorMag

  • قالب خبری رایگان Newspaper X

Newspaper X از بهترین قالب های خبری رایگان محسوب می‌شود که توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. در این قالب خبری وردپرس، شما می‌توانید همه تنظیمات و بخش‌ها را شخصی‌سازی کنید؛ از المان‌های سایت گرفته تا نحوه نمایش محتوا. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید سایتی کاملاً اختصاصی و شخصی‌سازی‌شده داشته باشید، این قالب می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

طراحی این قالب ساده و جذاب است و اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید محتوای خود را خیلی سریع و ساده در اختیار کاربران قرار دهید، این قالب می‌تواند بهترین گزینه باشد.

قالب سایت خبری رایگان Newspaper X

 

دانلود رایگان Newspaper X

  • قالب خبری HitMag

یکی دیگر از بهترین‌های قالب خبری رایگان، قالب HitMag است. طراحی این قالب بسیار ساده بوده اما برای نمایش درست و دقیق محتوا گزینه مناسبی است. دلیل آن هم این است که المان‌های کمتری در آن استفاده شده و کاربران می‌توانند کاملاً روی محتوای سایت تمرکز داشته باشند. طراحی این قالب استاندارد و ریسپانسیو است، بنابراین کاربران در موبایل و تبلت هم می‌توانند به راحتی به محتوای سایت شما دسترسی داشته باشند. شما به راحتی می‌توانید المان‌های آن را شخصی‌سازی کنید و در نهایت، یک سایت خبری شیک و زیبا در اختیار داشته باشید.

قالب وردپرس خبری رایگان؛ قالب HitMag

 

دانلود رایگان قالب HitMag

  • قالب سایت خبری Everest News

برای راه‌اندازی سایت آماده خبری، قالب Everest News یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی بلاگ شخصی، قالب خبری و روزنامه و مجله است. با استفاده از این قالب وردپرس خبری رایگان می‌توانید محتوای موردنظر را به صورت زیبا و حرفه‌ای با کاربران به اشتراک بگذارید. امکان شخصی‌سازی بخش‌های مختلف در این قالب به شما کمک می‌کند یک سایت بر اساس نیاز و سلیقه خود داشته باشید. همچنین این قالب، امکان استفاده از 2 دموی آماده روشن و تاریک وجود دارد. این قالب، چند طرح‌بندی صفحه اصلی، 4 طرح‌بندی مختلف فهرست وبلاگ به سبک مختلف دارد.

قابلیت دیگری که در این قالب به راحتی در دسترس است، قابلیت بارگذاری تنبل (Lazy Load) است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید تصاویر و بخش‌های مختلف سایت را به نوبت بارگذاری کنید تا در نهایت سرعت بارگذاری سایت افزایش پیدا کند.

قالب خبری رایگان Everest News

 

دانلود رایگان Everest News

  • قالب رایگان خبری Grace News

به دنبال یک قالب خبری رایگان و ساده اما استاندارد هستید تا محتوای خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید؟ قالب Grace News گزینه مناسبی است. طراحی ظاهری این قالب به بهترین شکل ممکن انجام شده است تا بتواند در عین سادگی، زیبایی خاصی داشته باشد. همچنین ابزارک‌های مختلفی در این قالب سایت وجود دارد تا بتوانید محتوا و موارد دیگری را به بهترین شکل در سایت نمایش دهید. این قالب برای طراحی سایت اخبار، وبلاگی، مجله، مد آنلاین، وبلاگ سبک زندگی، سرگرمی، سیاست، اخبار جهان، موسیقی و غیره استفاده می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی این قالب، سازگاری با بسیاری از افزونه‌های حرفه‌ای است که در نهایت یک سایت حرفه‌ای برای شما می‌سازد. همچنین امکانات داخلی آن مثل آیکن شبکه‌های اجتماعی، هدر چسبنده هنگام اسکرول کاربران، طراحی استاندارد و سئو مناسب از مهم‌ترین مواردی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

قالب Grace News؛ بهترین قالب خبری رایگان

 

دانلود رایگان Grace News

  • قالب مجله خبری WP Magazine

یکی دیگر از قالب خبری رایگان، قالب WP Magazine است. اگر قصد نمایش محتوای خبری خود را به شکلی ویژه و استاندارد دارید، این قالب گزینه مناسبی است. طراحی واکنش‌گرای آن باعث شده تا بتوانید محتوای سایت خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید. همچنین در این قالب از انیمیشن‌ها و افکت‌های بصری مختلفی استفاده شده است تا بتوانید یک تجربه کاربری عالی برای سایت خود بسازید. این قالب برای طراحی سایت وبلاگی، پورتال خبری، وبلاگ شخصی، مجله و روزنامه به کار می‌رود.

از دیگر ویژگی‌های این قالب می‌توان به پنل تنظیمات اختصاصی اشاره کرد که امکان شخصی‌سازی بخش‌های مختلف سایت را در اختیارتان قرار می‌دهد. تنظیماتی برای طرح بندی سرصفحه، پاورقی، اخبار ویژه، لغزنده، اخبار دسته بندی را در این قالب در اختیار دارید. همچنین شما می‌توانید نحوه نمایش مطالب در بخش‌های مختلف سایت، فونت‌ها و بسیاری دیگر از جزئیات را بر اساس سلیقه و نیاز خود شخصی‌سازی کنید.

قالب WP Magazine

دانلود رایگان WP Magazine

  • قالب NewsCard

قالب NewsCard یکی از زیباترین و استاندارد‌ترین قالب‌های سایت آماده خبری است. در بخش منوی این قالب به راحتی می‌توانید تمام دسته‌بندی‌های مختلف سایت خود را نمایش دهید تا کاربر بتواند به آخرین اخبار هر دسته‌بندی دسترسی راحت داشته باشد. همچنین اسلایدر اخبار در بالای این قالب به شما کمک می‌کند تا مهم‌ترین محتوای سایت خود را در آن نمایش دهید و بازدید خوبی از طریق آن مطالب بگیرید. این قالب ریسپانسیو است و کاربران از طریق موبایل و تبلت می‌توانند به سایت شما دسترسی داشته باشند.دانلود رایگان قالب NewsCard

مهم‌ترین ویژگی‌ این قالب سازگاری با  افزونه‌های کاربردی است. همچنین در این قالب از المان‌های مختلفی استفاده شده است تا بتوانید محتوای سایت خود را به شکلی حرفه‌ای و زیبا نمایش دهید.

قالب جنه (Jannah)؛ بهترین قالب خبری وردپرس پرمیوم

قالب های خبری رایگان محدودیت‌هایی دارند؛ از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به عدم بروزرسانی، عدم پشتیبانی، امکانات محدود، عدم سازگاری با افزونه‌های کاربردی وردپرس مثل صفحه سازها، عدم وجود رابط کاربری حرفه‌ای و غیره اشاره کرد. بنابراین پیشنهاد می‌کنم برای دسترسی به امکانات بیشتر، یکی از قالب های خبری پریمیوم را انتخاب کنید. قالب جنه (Jannah) همان قالب تجاری خبری وردپرس است که تمام نیازهای شما را به خوبی رفع می‌کند و با دموهای متنوع این قالب به راحتی می‌توانید یک سایت آماده خبری در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
قالب Jannah، پوسته خبری جنه
دسته بندی : قالب خبری
2916
فروش
84%
رضایت

مزایای استفاده از قالب جنه نسبت به قالب‌های رایگان خبری عبارتند از:

  • سازگاری کامل با ویرایشگرهای مختلف
  • سازگاری کامل با فروشگاه‌ساز ووکامرس (Woocommerce)
  • امکان استفاده از دموهای مختلف و متنوع
  • وجود صفحه‌ساز اختصاصی برای شخصی‌سازی بخش‌های مختلف سایت
  • سازگاری کامل با صفحه‌سازهای برتر نظیر المنتور (Elementor)
  • امکان شخصی‌سازی ترجمه بخش‌های مختلف قالب
  • کدنویسی استاندارد و بهینه بر اساس اصول موتورهای جستجو
  • وجود ده‌ها ابزارک اختصاصی برای استفاده در بخش‌های مختلف سایت
  • قابلیت شخصی‌سازی تمام بخش‌های سایت
  • امکان شخصی‌سازی هدر سایت با کمک طرح‌های مختلف آن
  • پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی‌ها نظیر Ajax
  • امکان اضافه کردن فونت دلخواه به سایت
  • کاملاً واکنش‌ گرا برای نمایش درست و دقیق در موبایل
  • پشتیبانی از حالت شب و روز
  • و…

بنابراین اگر نیاز به یک قالب خبری وردپرس حرفه‌ای دارید، این قالب خبری فارسی وردپرس می‌تواند بهترین گزینه باشد. چرا که تمام نیازهای شما برای راه‌اندازی یک سایت خبری حرفه‌ای را پوشش می‌دهد. با کمک دموهای آن می‌توانید در کمترین زمان ممکن سایت خبری خود را راه‌اندازی کنید.

در این مقاله یک لیست از بهترین قالب‌های خبری رایگان وردپرس را بررسی کرده و در نهایت قالب جنه را به عنوان بهترین قالب خبری  معرفی کردیم که اگر به امکانات بیشتری نیاز دارید این قالب را مناسب شما است.

MAG30Rpt

30% تخفیف ویژه خرید قالب خبری تا سقف 200 هزارتومان بزن بریم 

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم، عاشق زندگی، نوشتن، نقاشی و صد البته مهارت‌ها و تجربه های جدید :)
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
بازیابی رمز دوم تلگرام در کمتر از 1 دقیقه!
رمز دوم تلگرام یک روش برای افزایش امنیت حساب کاربری تان است تا از ورود افرادی که به هر طریقی قصد ورود به حسابتان را دارند جلوگیری کنید به این ترتیب حتی اگر کسی به گوشی شما دسترسی داشته باشد نمی تواند وارد حساب شما شود و باید رمز دومی که برای تگرام قرار دادید را داشته باشند.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.