ایکون
ارزان ترین دامنه IR ایران
راست چین کلود
فقط 25 هزار تومان
ثبت دامنه
قالب وردپرس رایگان آموزش
نقد و بررسی

معرفی بهترین قالب رایگان آموزشی

همه موسسات آموزشی و افرادی که قصد فروش دوره دارند برای جذب بیشتر مشتری و بهبود فرایند یادگیری باید به فکر طراحی وب سایت باشند. اگر قصد دارید یک سایت آموزشگاه، مهدکودک، مدرسه، دانشگاه و یا حتی فروش دوره را با وردپرس راه‌اندازی کنید، اولین قدم انتخاب یک قالب آموزشی است. در این مقاله مجموعه‌ای از قالب های رایگان آموزشی را ارائه دادیم تا بتوانید به سرعت و با هزینه کم سایت آموزشی خود را راه‌اندازی کنید.

0
28 تیر 1403
آخرین بروزرسانی: 02 مرداد 1403

این روزها مشغله افراد باعث شده تا بسیاری از آنها زمان کافی برای آموزش حضوری را نداشته باشند. همین مسئله منجر به تغییر شکل آموزش سنتی به آموزش آنلاین (Elearning) و مجازی شده است. در واقع محدودیت زمانی و مکانی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی، افراد را به آموزش مجازی علاقه‌مند کرده است. اگر شما در یک حوزه خاص تخصص کافی دارید و می‌خواهید سایت آموزشی راه‌اندازی کنید، اولین چیزی که به آن نیاز دارید قالب وردپرس رایگان آموزش است. با سایت آماده آموزشی می‌توانید دوره‌های آنلاین خود را به افراد ارائه کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین قالب‌های آموزشی وردپرس بپردازیم تا یکی از آن‌ها را برای راه‌اندازی سایت آموزشی خود استفاده کنید.

امکانات قالب وردپرس رایگان آموزش

برای راه‌اندازی سایت آماده آموزشی به مجموعه‌ای از امکانات نیاز دارید تا پاسخگوی نیاز دانشجویان شما باشد. مهم‌ترین امکاناتی که یک قالب وردپرس رایگان آموزش باید داشته باشند، عبارتند از:

  • فروش آنلاین دوره‌های آموزشی
  • امکان قرار دادن فایل‌های موردنیاز در پنل کاربران
  • گرفتن آزمون و تعریف کردن تکالیف برای دانشجویان
  • پنل اختصاصی برای مدرس سایت
  • پنل حرفه‌ای برای کاربران
  • سیستم تیکت برای پشتیبانی کاربران و پاسخگویی به سوالات یا مشکلات آن‌ها
  • امکان دریافت بازخورد از طرف کاربران
  • و…

به علاوه یک قالب آموزشی مناسب باید سریع و امن باشد تا به راحتی امکان مدیریت کابرران و دانشجویان را فراهم کند. از میان لیست امکانات بالا، باید قابلیت‌های موردنیاز شما را داشته باشد.

 بهترین قالب‌های رایگان آموزشی وردپرس

برای انتخاب بهترین قالب وردپرس رایگان آموزش (Free Elearning WordPress Theme) هستید، از میان لیست زیر یکی را انتخاب و سایت خود را با آن راه‌اندازی کنید.

  • قالب رایگان آموزش Education Hub

اگر به دنبال یک قالب ساده و تمیز هستید که بتوانید سایتی زیبا و جذاب در اختیار کاربران قرار دهید، قالب Education Hub یکی از بهترین گزینه‌ها است. ترکیب رنگ اصلی این قالب آبی و نارنجی است که البته با کمی خلاقیت می‌توانید رنگ‌بندی آن را تغییر دهید و جذاب‌تر کنید. منو و نوار جستجوی آن به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. همچنین امکان دسترسی به دکمه شبکه‌های اجتماعی برای کاربران وجود دارد.

این قالب کاملاً واکنش‌گرا است، 4 طرح بندی و به‌خوبی در موبایل کاربران نمایش داده می‌شود. همچنین بخش‌های مختلف آن به راحتی قابل شخصی‌سازی است و می‌توانید لوگو و اطلاعات برند خود را در آن درج کنید. در اسلایدر این قالب می‌توانید دوره‌های آموزشی جدید یا پرطرفدار خود را معرفی کنید و فروش بیشتری داشته باشید.

 

دانلود رایگان Education Hub 

قالب Education Base یکی از بهترین قالب‌ های آموزشی رایگان برای راه‌اندازی سایت آماده آموزش آنلاین است. رابط کاربری این قالب به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و در عین سادگی، می‌تواند نظرتان را جلب کند. هدر این قالب تمام عرض است و بخش‌های مختلف آن نظیر دوره‌ها، مدرسان و اطلاعات مهم دیگر به خوبی از یکدیگر تفکیک شده است.

سفارشی‌سازی این قالب بسیار ساده است و می‌توانید اطلاعات و لوگوی برند خود را در آن قرار دهید. این قالب از افزونه WooCommerce و SiteBuilder by Origin به خوبی پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توانید محصولات فیزیکی و دیجیتال خود نظیر دوره‌های آموزشی را بفروشید.

دانلود رایگان Education Base 

قالب Rara Academic یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی آکادمی آموزش آنلاین و مجازی است. طراحی آن ساده، خلاقانه و مدرن است. اگر به هدر این قالب نگاه کنید، می‌بینید که بخشی برای کال تو اکشن وجود دارد و به‌راحتی می‌توانید کاربران را به صفحه موردنظر خود نظیر یک دوره جدید هدایت کنید. به علاوه امکان قرار دادن لوگوی خود را در این سایت دارید. همچنین در این قالب آموزش رایگان، کاربران امکان به اشتراک‌گذاری صفحات سایت را دارند. جالب است بدانید این قالب برای طراحی سایت‌های شرکتی نیز به کار می‌رود. این قالب سئو فرندلی است و سه ویجت سفارشی برای پست های اخیر، پست های محبوب و رسانه های اجتماعی دارد. سرعت بارگذاری بالای این قالب، آن را به یکی از بهترین قالب‌های رایگان تبدیل کرده است.

قالب رایگان آموزشی Rara Academic

دانلود رایگان Rara Academic؛ 

  • قالب Education Zone؛ بهترین قالب آموزش آنلاین رایگان

اگر به دنبال بهترین قالب آموزشی رایگان هستید، پیشنهاد می‌کنیم قالب Education Zone را از دست ندهید. Education Zone یک قالب مینیمال آموزشی است که می‌تواند بهترین انتخاب برای سایت‌های آموزش مجازی باشد. در این قالب بخش‌های مختلفی مانند بخش دوره‌ها و اخبار سایت وجود دارند که از مهم‌ترین بخش‌های این قالب است.

این قالب آموزشی رایگان بنابراین به راحتی می‌توانید سایت خود را به کاربرانی که از طریق موبایل وارد سایت می‌شوند، نمایش دهید. این قالب به صورت استاندارد کدنویسی شده است و امتیاز بسیار خوبی از نظر سئو کسب کرده است. اگر رسیدن به رتبه‌های اول برایتان مهم است، این قالب می‌تواند یک گزینه عالی باشد.

قالب Education Zone؛ قالب آموزش آنلاین رایگان

دانلود رایگان Education Zone 

  • قالب Astra؛ سبک‌ترین قالب آموزش رایگان

قالب Astra یکی از پر سرعت‌ترین قالب‌های آموزشی وردپرس است. هر بخش از این قالب چندمنظوره به سادگی شخصی‌سازی می‌شود و می‌توانید یک سایت زیبا، جذاب، مدرن و منعطف را طراحی کنید. جالب است بدانید که این قالب 180 عنصر مختلف دارد که می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن، یک سایت شخصی‌سازی‌شده و جذاب داشته باشید. این قالب با صفحه‌سازهایی مانند Elementor، Beaver Builder SiteOrigin، Divi و Visual Composer و افزونه ووکامرس (Woocommerce) سازگار است.

با استفاده از این قالب آموزش آنلاین وردپرس به راحتی می‌توانید سایت‌های آموزشی مختلفی نظیر مربی‌گری آنلاین، دوره‌های آموزشی و… راه‌اندازی کنید. این قالب با افزونه‌های LifterLMS و LearnDash سازگار است و به شما کمک می‌کند پنل اختصاصی کاربران را با استفاده از این افزونه‌ها ایجاد کنید.

قالب آسترا؛ قالب آموزش رایگان وردپرس

دانلود رایگان قالب آسترا 

  • قالب آموزشی رایگان Kindergarten Education برای وردپرس

یکی از قالب‌های آموزشی رایگان جذاب که ظاهری فانتزی و رنگارنگ دارد، قالب Kindergarten Education است. این قالب وردپرس آموزشی برای طراحی سایت‌های مدرسه یا مهد کودک قصد دارند آموزش مجازی ارائه دهند، مناسب است. سرعت بارگذاری آن بسیار بالا است و در کمترین زمان ممکن لود می‌شود. همچنین امکان شخصی‌سازی بخش‌های مختلف و پنل تنظیمات آن وجود دارد. حتی می‌توانید آن را از سبک فانتزی به سبک مدرن تغییر دهید؛ فقط کمی خلاقیت نیاز است.

این قالب وردپرس آموزشی به‌صورت استاندارد کدنویسی شده است و با ووکامرس سازگار است؛ بنابراین می‌توانید محصولات آموزشی خود را از طریق ووکامرس بفروشید.

Kindergarten Education؛ قالب آموزش رایگان

دانلود رایگان Kindergarten Education 

  • قالب سایت آماده آموزش آنلاین Bizberg

اگر به دنبال یک قالب تمام عرض هستید که بتوانید سایتی مدرن طراحی کنید، قالب Bizberg گزینه مناسبی است. با استفاده از آن می‌توانید یک سایت آماده آموزش آنلاین راه‌اندازی کنید که با تمام افزونه‌های محبوب وردپرس سازگار است. در این قالب رایگان آموزشی امکان شخصی‌سازی بخش‌های مختلف آن نظیر لوگو، هدر، منوها و محتوا وجود دارد. این قالب با افزونه المنتور سازگار بوده و همه بخش‌های آن با این صفحه ساز (Page Builder) ساخته شده‌اند.

همچنین امکان استفاده از طرح‌های مختلف در صفحه اصلی، صفحه وبلاگ و صفحات دیگر سایت هم وجود دارد. در بخش اسلایدر به‌راحتی می‌توانید تصاویر موردنظر خود را به همراه اطلاعات مفید درج کنید. این قالب استاندارد و سبک است که باعث شده در کمترین زمان ممکن بارگذاری شود.

Bizberg؛ قالب رایگان آموزشی

دانلود رایگان قالب Bizberg 

  • قالب Educational Zone

این قالب آموزش آنلاین یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی سایت آماده آموزش آنلاین است. این قالب وردپرس مینیمال و کاربردی محبوبیت زیادی بین افراد دارد؛ سازگار با افزونه Learndash بوده و برای طراحی سایت مدرسه، دانشگاه، موسسات، مهدکودک، مدرسه کودکان مناسب است. چیدمان بخش‌های مختلف آن به خوبی در کنار هم قرار گرفته است و همین مسئله به جلوه زیباتر آن کمک زیادی کرده است.

انیمیشن‌های پیاده‌سازی شده در این قالب رایگان آموزشی جلوه بسیار خوبی به قالب داده است که در بخش‌های مختلفی نظیر وبلاگ، رویدادها، دوره‌های آنلاین و… به چشم می‌خورد. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار دهید، قالب Educational Zone گزینه مناسبی است. فرقی هم نمی‌کند که اطلاعات ارزشمند شما بلاگ‌پست، اخبار، دوره‌های آموزشی یا هر اطلاعات دیگری باشد.

قالب Educational Zone؛ قالب سایت آموزشی رایگان

دانلود رایگان Educational Zone

  • قالب رایگان آموزشی Educenter

اگر برای سایت موسسه آموزشی نظیر مدرسه، دانشگاه، مراکز آموزشی و… به دنبال قالب وردپرس رایگان آموزش هستید، قالب Educenter انتخاب مناسبی است. با استفاده از این قالب سایت آماده آموزش آنلاین می‌توانید منابع آموزشی مختلفی نظیر محتوای متنی، دوره‌های آنلاین و… را در اختیار کاربران موردنظر قرار دهید. ظاهر این قالب بسیار زیبا و جذاب است و روی موبایل کاربران به‌خوبی نمایش داده می‌شود.

یکی از قابلیت‌های بسیار ارزشمند آن، امکان شخصی‌سازی است! بنابراین خیلی ساده و راحت می‌توانید تمام بخش‌های قالب را شخصی‌سازی کنید. در بخش هدر المان‌های خوبی قرار گرفته است تا بتوانید از کال تو اکشن، دوره‌ها و تیم خود را معرفی کنید. جالب است بدانید که این قالب با افزونه‌های صفحه‌ساز سازگاری خوبی دارد و می‌توانید صفحات سایت را با ظاهر دلخواه بسازید.

قالب Educenter؛ قالب رایگان آموزشی

دانلود رایگان قالب Educenter

قالب آموزشی استادیار؛ بهترین قالب سایت آماده آموزش آنلاین

به هر حال قالب ‌های رایگان با وجود امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، محدودیت‌هایی نیز دارند؛ از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به عدم سازگاری با انواع افزونه وردپرسی، عدم اپدیت، عدم پشتیبانی، امکانات حرفه‌ای و عدم سازگاری با صفحه‌سازهایی مانند المنتور اشاره کرد. اما اگر به دنبال امکانات حرفه‌ای‌تری هستید، پیشنهاد ما استفاده از قالب استادیار است که در ادامه امکانات آن را آورده‌ایم.

امکانات پوسته آموزشی استادیار

این قالب پرفروش‌ترین قالب آموزشی در راستچین است که توانسته بیش از 84 درصد رضایت کاربران را جلب کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب آموزشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم دانلود اختصاصی
  • قابلیت اضافه کردن ویژگی‌های مختلف بدون محدودیت
  • قابلیت اضافه کردن 4 مدرس به دوره‌های مختلف
  • قابلیت نمایش مدرس‌های دوره در سایدبار دوره آموزشی
  • قابلیت نمایش پیشنهاد ویژه با محدودیت زمانی
  • قابلیت نمایش تعداد فروش دوره
  • قابلیت اضافه کردن دوره‌های خریداری‌شده در پنل کاربران
  • قابلیت استفاده از 3 لندینگ پیج اختصاصی
محصول پیشنهادی
بنر
قالب استادیار، پوسته آموزشی Studiare
دسته بندی : قالب آموزشی
5652
فروش
86%
رضایت

در طراحی سایت آموزشی تمامی مراحلی که برای راه اندازی یک پلتفرم آموزش مجازی نیاز دارید از انتخاب قالب، هاست و دامین تا نصب افزونه‌های ضروری را آورده‌ایم.

اما مهم‌ترین مزایای استفاده از قالب آموزش استادیار به‌جای قالب‌های دیگر عبارتند از:

  • قابلیت اتصال به تمام درگاه‌های پرداخت نظیر بانک ملت و زرین‌پال
  • امکان فروش دوره به صورت فیزیکی با قابلیت دریافت اطلاعات پستی
  • امکان استفاده از رولوشن اسلایدر برای ایجاد اسلایدرهای جذاب و کاربردی
  • امکان ایجاد محدودیت کاربران برای شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی

مجموعه قالب های رایگان آموزشی امکانات پایه برای طراحی یک سایت آموزش آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهند. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید از قالب استادیار به جای قالب وردپرس رایگان آموزش استفاده کنید.

مهسا کاظمی پور | کارشناس سئو
مهسا کاظمی پور | کارشناس سئو
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
سوالات متداول

وردپرس یکی از محبوب‎‌ترین سیستم های مدیریت محتوا است که بیش از 43% از سایت‌ها با آن راه اندازی شده‌اند. این CMS برای طراحی هر نوع سایتی از جمله سایت آموزش مجازی و فروش دوره آنلاین مناسب است.

بهترین قالب‌های آموزش آنلاین رایگان عبارتند از:

  1. قالب Education Hub
  2. قالب Rara Academic
  3. قالب Education Zone
  4. قالب Astra
  5. قالب Kindergarten Education
  6. قالب Bizberg
  7. و غیره

 

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
بازیابی رمز دوم تلگرام در کمتر از 1 دقیقه!
رمز دوم تلگرام یک روش برای افزایش امنیت حساب کاربری تان است تا از ورود افرادی که به هر طریقی قصد ورود به حسابتان را دارند جلوگیری کنید به این ترتیب حتی اگر کسی به گوشی شما دسترسی داشته باشد نمی تواند وارد حساب شما شود و باید رمز دومی که برای تگرام قرار دادید را داشته باشند.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.