ایکون
قالب اکسترا
120 وبسایت آماده شرکتی و فروشگاهی
فقط با 1,159,000 تومان
مشاهده و خرید
اضافه کردن لینک خروج به منو در وردپرس
مجموعه مقالات وردپرس

اضافه کردن لینک خروج به منو و سایدبار وردپرس

در یک سایت فروشگاهی یا آموزشی که تعداد کاربران آن زیاد است، وجود یک لینک خروج از حساب کاربری در منوی سایت یا سایدبار یک اقدام ضروری است که آزادی عمل بیشتری به کاربران شما می‌دهد. برای افزودن لینک خروج در وردپرس تنها چند گام ساده نیاز دارید که در این مقاله به آنها می‌پردازیم.

0
28 مهر 1403
آخرین بروزرسانی: 30 مهر 1403

با اضافه کردن لینک خروج به فهرست در وردپرس به کاربران سایت کمک می‌کنید تا راحت‌تر از حساب کاربری خود خارج شوند. انجام این کار، به بهبود تجربه کاربری سایت کمک کرده و مدیریت حساب کاربری را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. در این راهنما، روش افزودن لینک خروج یا Log out به منو و سایدبار سایت وردپرسی را به صورت گام به گام و تصویری به شما آموزش می‌دهیم. 

افزودن لینک خروج Log Out به فهرست در وردپرس

هر سایت باید یک لینک منو داشته باشد؛ قبلا نحوه ساخت منو در وردپرس از بخش نمایش > فهرست را توضیح دادیم و در این بخش نحوه اضافه کردن لینک خروج به منو وردپرس را آورده‌ایم.

 1. ورود به پیشخوان وردپرس: در اولین مرحله از افزودن لینک خروج به منو وردپرس ابتدا وارد پیشخوان سایت وردپرسی خود شوید. برای این کار، آدرس yourdomain.com/wp-admin را در مرورگر خود وارد کنید (به جای yourdomain.com آدرس دامنه خود را بنویسید) و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

 2. ورود به بخش منو‌ها یا فهرست: در پیشخوان وردپرس، به بخش نمایش > منوها بروید.

ورود به فهرست ها برای اضافه کردن لینک خروج به منو وردپرس

 3. افزودن پیوند دلخواه: در این قسمت، وارد بخش Custom Links یا پیوندهای دلخواه شوید.

 4. وارد کردن آدرس خروج: در فیلد URL یا آدرس اینترنتی، آدرس صفحه خروج از حساب کاربری را وارد کنید. این آدرس معمولاً به شکل زیر است (به جای yourdomain.com آدرس دامنه خود را بنویسید). اگر وردپرس را در پوشه‌ای خاص نصب کرده‌اید، مسیر پوشه را نیز باید در آدرس وارد کنید.

https://yourdomain.com/wp-login.php?action=logout

 5. تعیین متن لینک: در فیلدمتن پیوند، متنی را که می‌خواهید در منو نمایش داده شود، بنویسید. به عنوان مثال، می‌توانید از کلمه خروج یا خروج از حساب کاربری استفاده کنید.

تعیین متن لینک؛ اضافه کردن لینک خروج به منو وردپرس

 6. افزودن به منو: بر روی دکمه افزودن به فهرست کلیک کنید. پیوند شما در ستون سمت چپ ظاهر می‌شود. می‌توانید با کشیدن و رها کردن، موقعیت آن را در منو تغییر دهید.

 در نهایت، روی دکمه ذخیره منو کلیک کنید تا تغییرات اعمال شوند.

ذخیره تغییرات افزودن لینک خروج به منو

 قرار دادن دکمه خروج در سایدبار وردپرس

وردپرس به طور پیش‌فرض ابزارکی به نام Meta یا متا داردکه مجموعه‌ای از لینک‌های مفید، از جمله پیوند ورود و خروج را نمایش می‌دهد. با این حال، اگر نمی‌خواهید از ویجت متا استفاده کنید، همچنان می‌توانید با افزودن یک متن یا پیوند HTML به سایدبار (Sidebar)، لینک خروج را نمایش دهید. 

 1. ورود به پیشخوان وردپرس: مانند قبل وارد پیشخوان سایت وردپرسی خود شوید.

 2. ورود به بخش ابزارک‌ها:  برای دسترسی به ویجت‌ها یا ابزارک‌ها (Widgets) در پیشخوان وردپرس، به بخش نمایش > ابزارک‌ها بروید.

 3. افزودن ابزارک HTML سفارشی به سایدبار: ابزارک HTML دلخواه را از لیست ابزارک‌های موجود به سایدبار مورد نظر خود بکشید و رها کنید.

 4. وارد کردن عنوان: یک عنوان برای ابزارک خود بنویسید؛ این عنوان در سایدبار، بالای پیوند نمایش داده می‌شود.

 5. وارد کردن کد HTML برای خروج از حساب: در بخش محتوا، کد HTML زیر را وارد کنید و به جای yourdomain.com آدرس دامنه خود را بنویسید.

وارد کردن کد HTML خروج از حساب کاربری

  در آخر دکمه ذخیره را بزنید.

اگر می‌خواهید منوهای حرفه‌ای برای سایت خود طراحی کنید، با افزونه اوبر منو امکان ساخت منوهای عمودی یا افقی، ریسپانسیو موبایل و زیر منوهای زبانه دار را با امکان استایل‌دهی به آنها خواهید داشت.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه مگامنوی حرفه ای اوبرمنو، UberMenu
دسته بندی : افزونه کاربردی
343
فروش
66%
رضایت

در این مقاله نحوه افزودن لینک خروج به منو وردپرس و سایدبار را به صورت مرحله به مرحله در چندگام ساده توضیح دادیم. امیدوارم برای شما مفید باشد لطفا اگر سوالی دارید در دیدگاه‌ها بپرسید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم، عاشق زندگی، نوشتن، نقاشی و صد البته مهارت‌ها و تجربه های جدید :)
مقالات مرتبط
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
قالب وودمارت یک راه حل قدرتمند برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی است. این قالب با انعطاف پذیری بالا، مجموعه ویژگی‌های غنی و رابط کاربری بصری، به شما این امکان را می‌دهد تا فروشگاه رویایی خود را به راحتی راه اندازی کنید. در این مقاله، آموزش قالب وودمارت را شروع و شما را با جنبه های مختلف این قالب ...
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.